Mercedes-Benz REFORM 600 IC

Távolsági autóbusz

600 IC crop JE web

MAGASABB OSZTÁLYON NAGY TÁVOLSÁGOKRA

  1. szeptember 28-án mutattuk be a Mercedes-Benz REFORM autóbuszcsalád legújabb, normál padlós távolsági autóbuszát. A saját fejlesztésű, tervezésű és gyártású, magas hazai hozzáadott értékkel rendelkező autóbusz hiánypótló szerepet tölt be a magyar buszgyártás piacán.

A 13.160 milliméter hosszú, 2.550 milliméter széles és 3.456 milliméter magas járművet egy 260 kW-os, 1400 Nm nyomatékú Euro VI-os motorral szerelték. Az alváz műszaki kialakítása tartalmazza a Mercedes-Benz autóbuszain megszokott járműbiztonsági és menetstabilizációs rendszereket (pl. sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, vészfék asszisztens, abroncsnyomás figyelő), valamint az ITK Csoport által fejlesztett távoli fedélzeti diagnosztikai és kontrolleszközöket, amelyek üzemelési, működési adatokat szolgáltatva teszik lehetővé a járművek távoli ellenőrzését, egyúttal valós idejű térképes információt is kapunk az autóbusz pozíciójáról. Az első modell 55 férőhellyel felszerelt, ami maximálisan 59 utasülésre bővíthető.

A külső dizájn szorosan követi a REFORM családnál már megszokott arculati elemeket, számos, távolsági használatra tervezett optimalizálással, mint például az egyszárnyú, kifelé nyíló lengőajtó vagy a központilag zárható, ergonómiailag praktikusabb kialakítású, az autóbusz oldalával párhuzamosan nyíló csomagtér.

A különleges gonddal kialakított utastér a REFORM család eddigi tagjaival ellentétben inkább bézs hangulatú színvilágban készült, otthonos érzetet teremtve ezzel. Az üléseken és az utastér belső felületein a minőségi anyaghasználat a hangsúlyos: az egyedi parketta hatású padlóburkolat ötvözve a teljes egészében LED-es indirekt utastéri, illetve rejtett ambient és éjszakai világítással egészen egyedi megoldást eredményez.

A magas komfortérzetet tovább fokozza a megnövelt lábtér, a telefonok töltésére használható számos USB-aljzat, az érintéses olvasó LED-világítás, a dönthető háttámlák, a vezeték nélküli leszállásjelző gomb, valamint az utazás során folyamatos tájékoztatást nyújtó Bustec gyártmányú TFT-monitor is.

 

A legfontosabb termékjellemzők

» MB OC 500 RF 1930 önjáró alváz

» ráfutásgátló rendszer

» MB GO 250-8 PowerShift 8+1 fokozatú automatizált sebességváltó

» MB OM963 Euro VI, 260 kW / 1400 Nm motor

» igény szerint akár 59 férőhely

» sávelhagyásra figyelmeztető LDW rendszer

 

600 IC front web

» hátsó üléssoron is dönthető támlás komfort ülések

» Full LED, indirekt teremvilágítás, indirekt járóközi világítás, rejtett ambient és éjszakai világítás

» ergonomikus, integrált figyelmeztető rendszerrel és masszázs funkcióval ellátott vezető ülés

» kétrétegű, hőszigetelt üvegezés

»  M3/III kategóriában T100 vizsgával szállított jármű

Adatlap

600 IC

600

Fő méretek:

Hosszúság: 13 160 mm

Szélesség: 2 550 mm

Magasság: 3 460 mm

Tengelytáv: 7 100 mm

Mellső kinyúlás: 2 670 mm

Hátsó kinyúlás: 3 390 mm

Terepszög: mellső – 8 °, hátsó – 8 °

Fellépő magasság: 380 mm

 

Szállítható utasok száma:

Ülő: max. 59 fő

Álló: 0 fő

Összesen: max. 59 fő

 

Hajtáslánc:

Alváz: OC 500 RF 1930 önjáró alváz

Motor: OM 936; 260kW / 1400 Nm / Euro VI

Sebességváltó: GO 250-8 automatizált; 8+R fokozatú

Elektronikusan szabályozott végsebesség: 100 km/h

Egyéb:

M3/III kategóriában T100 vizsgával szállított jármű